Kέντρο Ειδικής Αγωγής Ξένης Γλώσσας
Δύο λόγια
για το
Κέντρο μας
Εμπνευστήκαμε το Pupils (Κέντρο Ειδικής Αγωγής Ξένης Γλώσσας) ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη των μαθητών, παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να κατακτήσουν μια τόσο σημαντική δεξιότητα όπως αυτή της ξένης γλώσσας, αποκτώντας έτσι ένα σημαντικό εργαλείο γνώσης. Η δημιουργία του Pupils είναι η συνέχεια της προσπάθειάς μας να παρέχουμε στους μαθητές με δυσκολίες στη μάθηση μια διαφορετική προσέγγιση στην ξενόγλωσση εκπαίδευση την οποία έχουμε υιοθετήσει στο Κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης “ΕΥΡΥΜΑΘΕΙΑ” από το 2014.
Η δική σας θετική ανταπόκριση και οι επιδόσεις των μαθητών μας, μας ώθησαν στην υλοποίηση της ιδέας του Pupils.
Ο τρόπος μας
Πώς γίνεται η διδασκαλία
Η διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας σημαίνει διδασκαλία ενός νέου γλωσσικού συστήματος που διαφέρει από το μητρικό ως προς τη γραφή (γράμματα), την ανάγνωση (φθόγγοι – ήχοι), το λεξιλόγιο, τη γραμματική και την συντακτική του δομή.
Στο Pupils (Κέντρο Ειδικής Αγωγής Ξένης Γλώσσας) προσεγγίζουμε τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας με ένα καινοτόμο τρόπο. Υιοθετούμε μια διαφορετική άποψη για τη μάθηση, τροποποιούμε και εναρμονίζουμε την διδασκαλία με τέτοιο τρόπο ώστε να προσεγγίσουμε τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες κάθε μαθητή.
Με βάση αυτό το μαθησιακό προφίλ η εκπαιδευτική διαδικασία εμπλέκει όλες τις αισθήσεις, προάγει την φαντασία, τη δημιουργικότητα και την ελεύθερη έκφραση.
Η πολυαισθητηριακή προσέγγιση, τα εκπαιδευτικά απτικά υλικά, ο σχεδιασμός του χώρου και η τεχνολογία οδηγούν στη βιωματική μάθηση όπου ο μαθητής έχει σημαντικό διαδραστικό ρόλο και συμμετέχει ενεργά σ’ αυτή.
Στόχος μας
είναι ο δικός
σας στόχος
Πέρα από την επιτυχημένη εκμάθηση της γλώσσας, σεβόμενοι πάντα τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, στόχος μας είναι:
-Nα αγαπήσουν οι μαθητές τη γλώσσα που διδάσκονται.
-Nα επιτύχουν τη σωστή χρήση της με άνεση σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
-Να φτάσουν τις ακαδημαϊκές επιδόσεις που εκείνοι επιθυμούν.
Η ομάδα μας
Η ομάδα του Pupils είναι οι καθηγητές μας – ειδικοί παιδαγωγοί, που εκπαιδεύτηκαν να διδάσκουν με ένα διαφορετικό τρόπο και κάνουν την ιδέα μας πραγματικότητα με συνέπεια, επαγγελματισμό και αγάπη. Αποτελούν το θεμέλιο λίθο του Pupils και προσπαθούν συνεχώς να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή.
Γνωρίστε μας
Χριστίνα Σταθάκου
Η Σταθάκου Χριστίνα, απόφοιτη του Pierce College σπούδασε κοινωνιολογία (BA Bachelor of Arts) στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος (Deree College). Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή (M.Ed. University of Bangor- Wales) στη Μεγάλη Βρετανία. Εργάζεται σαν Ειδική Παιδαγωγός από το 1997. Οι γνώσεις της και η επαγγελματική της εμπειρία αφορούν την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών – δυσλεξία σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια που αφορούν τις διαταραχές του λόγου, τις αναπτυξιακές διαταραχές (Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, Σύνδρομο Arsperger), ΔΕΠ-Υ Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με υπερκινητικότητα, διαταραχές διαγωγής καθώς επίσης και σεμινάρια που αφορούν την τέχνη ως μέσο αποκατάστασης (παιχνιοθεραπεία, δραματοθεραπεία). Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων που αφορούν τη δυσλεξία – τους τρόπους διάγνωσης και αντιμετώπισής της. Το 2013 λαμβάνει Certificate in Teaching English as a Foreign Language του Βρετανικού Συμβουλίου ( British Council). Έκτοτε ξεκίνησε και το ενδιαφέρον και η δραστηριοποίησή της στην ξενόγλωσση εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή.
Αντώνης Γατσωτής
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985. Αποφοίτησε από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Ε.Κ.Π.Α.). Ταυτόχρονα με τις μεταπτυχιακές του σπουδές επάνω στην Ειδική αγωγή στο Πανεπιστήμιο του Liverpool (M.A. in Special Educational Needs) ξεκίνησε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε προπτυχιακό επίπεδο (2ο πτυχίο) στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Ε.Κ.Π.Α. Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, παρακολούθησε το μονοετές πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ε.Κ.Π.Α) ενώ ταυτόχρονα είχε ήδη ξεκινήσει την επαγγελματική του ενασχόληση με δομές ειδικής αγωγής σχετικά με την διδασκαλία της ξένης γλώσσας. Στον τομέα της γενικής ξενόγλωσσης εκπαίδευσης δραστηριοποιείται ήδη από τα τέλη του 2005. Όλα αυτά τα χρόνια, ταυτόχρονα με την διδασκαλία δομούσε το πρόγραμμα ειδικής αγωγής και παρέμβασης –που πλέον φέρει την επωνυμία- «letters». Το πρόγραμμα είναι προϊόν προσωπικής του εμπλοκής και ενδιαφέροντος για την ευκολότερη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ξενόγλωσση εκπαίδευση αφού ήρθε αντιμέτωπος με αρκετά προβλήματα κυρίως λόγω των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών που κι εκείνος αντιμετώπισε. Εν συνχεία βέβαια το εν λόγω πόνημα αποτέλεσε το θέμα της διπλωματικής του εργασίας.
Άρτεμις Αλεξοπούλου
Γεννήθηκε στο Μαρούσι το 1986. Ολοκλήρωσε με επιτυχία τις σπουδές της στο τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και κατόπιν διεύρυνε τους ορίζοντές της στο τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης της Νομικής Σχολής Αθηνών κατακτώντας μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές σπουδές. Εν συνεχεία παρακολούθησε το μονοετές πρόγραμμα κατάρτισης στην ειδική αγωγή του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εξειδικευτεί και εφαρμόζει την μέθοδο παρέμβασης στην Αγγλικη γλώσσα Letters, τόσο σε κέντρα ξένων γλωσσών όσο και σε κέντρα ειδικής διαπαιδαγώγησης με σκοπό την δημιουργία τάξεων συμπερίληψης μαθητών με όλες τις μαθησιακές ανάγκες.
Επιπλέον η στενή συνεργασία μας με το Κέντρο Ειδικής Διαπαιδαγώγησης “ΕΥΡΥΜΑΘΕΙΑ”, μας επιτρέπει να είμαστε σε επαφή με θεραπευτές και ειδικούς ψυχικής υγείας (λογοπεδικούς, εργοθεραπευτές, παιδο-ψυχολόγους, παιδο-ψυχίατρο, σύμβουλους γονέων, ειδικούς παιδαγωγούς) έτσι ώστε να προσεγγίζουμε πιο σφαιρικά τους μαθητές μας και τις ανάγκες τους.
Ο χώρος μας
Στο Pupils δημιουργήσαμε ένα χώρο εκπαίδευσης φιλόξενο στην πολυ- αισθητηριακή διδασκαλία. Διδάσκουμε πέρα από τα όρια του τετραδίου δίνοντας ερεθίσματα και χρησιμοποιώντας απτικά υλικά με ένα διαφορετικό τρόπο, σε αίθουσες κατάλληλες σχεδιασμένες. Η τεχνολογική υποδομή του χώρου μας συμβάλει σ’ αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία και ανάγει το μάθημα σε μια πρωτότυπη και ευχάριστη εμπειρία.
Gallery
