Kέντρο Ειδικής Αγωγής Ξένης Γλώσσας
Δύο λόγια
για το
Κέντρο μας
Εμπνευστήκαμε το Pupils (Κέντρο Ειδικής Αγωγής Ξένης Γλώσσας) ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη των μαθητών, παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να κατακτήσουν μια τόσο σημαντική δεξιότητα όπως αυτή της ξένης γλώσσας, αποκτώντας έτσι ένα σημαντικό εργαλείο γνώσης. Η δημιουργία του Pupils είναι το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας να παρέχουμε στους μαθητές με δυσκολίες στη μάθηση μια διαφορετική προσέγγιση στην ξενόγλωσση εκπαίδευση.
Η δική σας θετική ανταπόκριση και οι επιδόσεις των μαθητών μας, είναι ησπουδαιότερη ανταμοιβή μας και το κίνητρο μας για να συνεχίσουμε!
Ο τρόπος μας
Πώς γίνεται η διδασκαλία
Η διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας σημαίνει διδασκαλία ενός νέου γλωσσικού συστήματος που διαφέρει από το μητρικό ως προς τη γραφή (γράμματα), την ανάγνωση (φθόγγοι – ήχοι), το λεξιλόγιο, τη γραμματική και την συντακτική του δομή.
Στο Pupils (Κέντρο Ειδικής Αγωγής Ξένης Γλώσσας) προσεγγίζουμε τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας με ένα καινοτόμο τρόπο. Υιοθετούμε μια διαφορετική άποψη για τη μάθηση, τροποποιούμε και εναρμονίζουμε την διδασκαλία με τέτοιο τρόπο ώστε να προσεγγίσουμε τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητες κάθε μαθητή.
Με βάση αυτό το μαθησιακό προφίλ η εκπαιδευτική διαδικασία εμπλέκει όλες τις αισθήσεις, προάγει την φαντασία, τη δημιουργικότητα και την ελεύθερη έκφραση.
Η πολυαισθητηριακή προσέγγιση, τα εκπαιδευτικά απτικά υλικά, ο σχεδιασμός του χώρου και η τεχνολογία οδηγούν στη βιωματική μάθηση όπου ο μαθητής έχει σημαντικό διαδραστικό ρόλο και συμμετέχει ενεργά σ’ αυτή.
Στόχος μας
είναι ο δικός
σας στόχος
Πέρα από την επιτυχημένη εκμάθηση της γλώσσας, σεβόμενοι πάντα τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή, στόχος μας είναι:
-Nα αγαπήσουν οι μαθητές τη γλώσσα που διδάσκονται.
-Nα επιτύχουν τη σωστή χρήση της με άνεση σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
-Να φτάσουν τις ακαδημαϊκές επιδόσεις που εκείνοι επιθυμούν.
Η ομάδα μας
Η ομάδα του Pupils είναι οι καθηγητές μας – ειδικοί παιδαγωγοί, που εκπαιδεύτηκαν να διδάσκουν με ένα διαφορετικό τρόπο και κάνουν την ιδέα μας πραγματικότητα με συνέπεια, επαγγελματισμό και αγάπη. Αποτελούν το θεμέλιο λίθο του Pupils και προσπαθούν συνεχώς να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή.
Γνωρίστε μας
Χριστίνα Σταθάκου
Υπεύθυνη Κέντρου Pupils
Η Σταθάκου Χριστίνα, απόφοιτη του Pierce College σπούδασε κοινωνιολογία (BA Bachelor of Arts) στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος (Deree College). Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή (M.Ed. University of Bangor- Wales) στη Μεγάλη Βρετανία. Εργάζεται σαν Ειδική Παιδαγωγός από το 1997. Οι γνώσεις της και η επαγγελματική της εμπειρία αφορούν την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών – δυσλεξία σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Η επιμόρφωση και η δραστηριοποίηση της στον τομέα της Ειδική Αγωγής είναι συνεχής και αφορά τις Αναπτυξιακές Διαταραχές ( ΔΑΔ, Σύνδρομο Arsperger) ΔΕΠ-Υ, διαταραχές διαγωγής, διαταραχές λόγου καθώς επίσης και τον τρόπο που η τέχνη λειτουργεί σαν μέσο αποκατάστασης ( παιχνιοθεραπεία, δραματοθεραπεία). Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων που αφορούν τη δυσλεξία – τους τρόπους διάγνωσης και αντιμετώπισής της. Το 2013 λαμβάνει Certificate in Teaching English as a Foreign Language του Βρετανικού Συμβουλίου ( British Council). Έκτοτε ξεκίνησε και το ενδιαφέρον και η δραστηριοποίησή της στην ξενόγλωσση εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή.
Αντώνης Γατσωτής
Επιστημονικός υπεύθυνος μεθόδου Letters
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1985. Αποφοίτησε από το τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Ε.Κ.Π.Α.). Ταυτόχρονα με τις μεταπτυχιακές του σπουδές επάνω στην Ειδική αγωγή στο Πανεπιστήμιο του Liverpool (M.A. in Special Educational Needs) ξεκίνησε και ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε προπτυχιακό επίπεδο (2ο πτυχίο) στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Ε.Κ.Π.Α. Με την ολοκλήρωση των σπουδών του, παρακολούθησε το μονοετές πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Ε.Κ.Π.Α) ενώ ταυτόχρονα είχε ήδη ξεκινήσει την επαγγελματική του ενασχόληση με δομές ειδικής αγωγής σχετικά με την διδασκαλία της ξένης γλώσσας. Στον τομέα της γενικής ξενόγλωσσης εκπαίδευσης δραστηριοποιείται ήδη από τα τέλη του 2005. Όλα αυτά τα χρόνια, ταυτόχρονα με την διδασκαλία δομούσε το πρόγραμμα ειδικής αγωγής και παρέμβασης –που πλέον φέρει την επωνυμία- «letters». Το πρόγραμμα είναι προϊόν προσωπικής του εμπλοκής και ενδιαφέροντος για την ευκολότερη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ξενόγλωσση εκπαίδευση αφού ήρθε αντιμέτωπος με αρκετά προβλήματα κυρίως λόγω των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών που κι εκείνος αντιμετώπισε. Εν συνχεία βέβαια το εν λόγω πόνημα αποτέλεσε το θέμα της διπλωματικής του εργασίας.
Ο χώρος μας
Στο Pupils δημιουργήσαμε ένα χώρο εκπαίδευσης φιλόξενο στην πολυ- αισθητηριακή διδασκαλία. Διδάσκουμε πέρα από τα όρια του τετραδίου δίνοντας ερεθίσματα και χρησιμοποιώντας απτικά υλικά με ένα διαφορετικό τρόπο, σε αίθουσες κατάλληλες σχεδιασμένες. Η τεχνολογική υποδομή του χώρου μας συμβάλει σ’ αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία και ανάγει το μάθημα σε μια πρωτότυπη και ευχάριστη εμπειρία.